10 jun Waarom stijgt de beurs?
Amerikaanse economen gebruiken graag de uitdrukking “It’s the economy, stupid” om hun studenten erop te wijzen dat de beurskoersen verklaard worden door de economie. De stijgende beurskoersen van einde maart, april en mei tonen aan dat dit niet klopt. Deze recente beursrally kan absoluut niet...